perjantai 22. marraskuuta 2013

Treeniä tauon jälkeen

Kahden viikon tauon jälkeen oli tänään taas salipäivä ja pääsin ihanan Bettinan käsittelyyn....mulla on ollut niin ikävä tuota mimmiä!!!
Ja piru miten hyvälle tuntui pitkä halaus ensimmäisenä, tiesi taas olevansa arvokas ihminen <3

Ja töitähän tehtiin taas ihan viimeisiin minuutteihin asti. Mun vihaama etureisiliike oli tänään...mulla on niin viha-rakkaussuhde siihen kojeeseen. Tiedän että se pirullinen polte iskee jo ekassa sarjassa, eikä tuo nainen anna mun lopettaa kesken vaan tiukka ilme kasvoilla pakottaa haastamaan itseni ja ottamaan sen viimeisenkin voiman käyttöön....raivostuttavaa mutta kuitenkin niin huippua!
Olkapäät sai ihan yhtä ison osan rääkistä, saattaa huomenna hymyilyttää :)

Vielä yksi yhteinen treeni ja tämä sessio on taputeltu kasaan. Mie niin ootan tammikuuta, ja luulempa tietäväni että sitä odottaa myös mun valmentajani Kaisa ja huippuihana pt Bettina...mie niin rakastan noita ihmisiä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti